تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

اماکن تفریحی معروف در مشهد

 

کوهستان پارک شادی مشهد در سال 1370 در زمینی به وسعت 18 هکتار در انتهای بلوار وکیل آباد به بهره برداری رسید . این مجموعه فرهنگی و تفریحی شامل امکانات تفریحی و دستگاههای مجهز جهت بازیهای متنوع و مهیج در تور مشهد 94 ، نمازخانه ، پارکینگ ، مرکز فوریتهای پلیسی ، بانک ، فضای سبز ، غرفه های فروش موادغذایی ، محل استراحت خانوادگی ، ساختمان های اداری و نگهبانی می باشد که پذیرای تعداد بی شماری از مشهدی ها و گردشگران تور مشهد است که به قصد تفریح به این پارک مراجعه می کنند .

 

 

پارک وحدت در مشهد درحاشیه بلوار وحدت در شرق مشهد واقع شده است و حدود بیست هکتار مساحت دارد و دارای امکانات سیاحتی و تفریحی و ورزشی همچون فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ، تئاتر و سینماهای تابستانی ، امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و امکانات رفاهی برای گردشگران تور لحظه آخری مشهد مانند پارکینگ ، اغذیه فروشی ، مرکز فروش مطبوعات ، مرکز بهداشت و وسایل بازی کودکان است. پارک وحدت درفصول مختلف به ویژه تابستان محل سیاحت و تفریح و ورزش بسیاری ازمجاوران و زائران علاقه مند تور مشهد است.

 

پارک وحدت در مشهد

 

پارک جنگلی طرق با وسعت تقریبی 186 هکتار واقع در بزرگراه شهید کلانتری مشهد با وجود گونه‌های گیاهی جنگلی و اشجار متنوع جاذبه مطلوبی را برای گردشگران تور مشهد ایجاد نموده است. این پارک جنگلی دارای تیپ‌های درختی پهن برگ، مخلوط و سوزنی برگ بوده و اقاقیا و زبان گنجشک دارای بیشترین نوع در سطح این محدوده می‌باشد. افزون بر این درختهای متنوعی از قبیل افرا، نارون چتری، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، ارغوان، کاتالپا، سپیدار و سیب در این پارک دیده می‌شوند که تعداد آن‌ها نسبت به دیگر درختان کمتر است. این مکان در سال 1377ش با ایجاد یکصد هکتار جنگل دست کاشت از منابع طبیعی و ایجاد امکانات رفاهی – تفریحی برای گردشگران تور مشهد تعطیلات پاییز 94  به یکی از بزرگترین پارک‌های جنگلی تبدیل شده است. بخشی از این محیط اختصاص به کمپ طرق دارد که از سوی شهرداری مشهد امکاناتی نظیر سکوی برپایی چادر مسافرتی، فروشگاه، سرویس بهداشتی، روشنایی معابر و‌ زمین بازی کودکان در آن برای مسافران تور مشهد ایجاد گردیده است.

 

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
برچسب‌ها: اماکن تفریحی معروف در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد پاییز 94 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات پاییز 94 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

 

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد آذر 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 

 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد یک هتل 4 ستاره در مشهد مقدس می باشد. فاصله این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 300 متر می باشد که این فاصله برای زائران تور مشهد تعطیلات پاییز 94 بسیار مناسب است. هتل فردوس مشهد در سال 1388 ساخته شده است و امکانات خوبی در آن برای میهمانان تور مشهد در نظر گرفته شده است که از این امکانات می توان به لابی، لاندری، کافی شاپ، کافی نت، رستوران با ظرفیت 350 نفر، سالن کنفرانس، نمازخانه و همچنین 2 طبقه پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. اتاق های هتل فردوس مشهد مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند، در این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس : مشهد،خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل فردوس مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

بازار های مشهد

بازار مرکزی مشهد

بازار مرکزی مشهد

این مجموعه بازار در چهارراه شهدا مشهد قرار گرفته است . ساختمان های این بازار در چهار طبقه قرار گرفته اند . در طبقه دوم این بازار مراکز تجاری عمده و دفاتر بازرگانی قرار گرفته اند . این بازار از دوبخش تشکیل شده است . در غرفه های این بازار انواع مختلفی از پوشاک ، سوغات ، زینت آلات و نمادهای مذهبی و دیگر مایحتاج گردشگران تور مشهد عرضه می‌شود . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این بازار استفاده کنند.

بازار مرکزی مشهد

این بازار یکی از بازار های پرطرفدار مشهد می باشد و یکی از بازار های سرپوشیده مشهد به شمار می رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد که در هتل های مشهد اقامت دارند را به خور جلب کرده است .

 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این بازار استفاده کنند. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل های مشهد دارد .

مطالب مرتبط:

بازار جنت مشهد

بازار مرکزی مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد .این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد. کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد . در تور مشهد میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد  ارائه می نماید . در این هتل مشهد میتوانید بهترین اقامت را داشته باشید.

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل واحدهاي اقامتي مجهز به امكانات و استاندارهاي نوين از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي را تامين مي نمايد. 

اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري افتخار دارد ميزبان زائرين و مسافرين مشهد الرضا باشد.در این هتل مشهد میتوانید بهترین اقامت را داشته باشید.

  هتل فرهاد در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) قرار دارد و در ۵ طبقه و داراي ۲۴ واحد طراحی شده که شامل آپارتمانهای ۲ خوابه، ۱ خوابه و سوئیتهای زیبا می باشد.این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:لابی،نمازخانه،رستوران،صندوق امانات ،تاکسی سرویس،آسانسور ،صبحانه و… میباشد. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات آرامی را سپری کنند.

هتل فرهاد مشهد

 اتاق های هتل فرهاد مشهد

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

هتل فرهاد مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

جاذبه های گردشگری مشهد

بوستان ملت مشهد

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند.در تور مشهد از این مکان زیبا استفاده نمایید. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تور مشهدخاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد لحظه آخری

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

بوستان ملت مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان لبخند مشهد

هتل آپارتمان لبخند جز جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد ازلحاظ ساختمانی می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم رضوی فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل 6 24 واحده می باشد که 1خوابه هستند . که در هتل برای مسافران تور مشهد از سرویس بهداشتی ایرانی و هم فرنگی استفاده شده است . این هتل دارای امکاناتی می باشد از جمله اتاقهای شیک ، وجود اینترنت در لابی و همچنین اینترنت اتاقها بصورت رایگان است ، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار مسافران تور مشهد قرار میگیرد .

 

جزئیات تور مشهد برای هتل آپارتمان لبخند مشهد:

تخت تویین (مجزا) :در طبقه اول کلیه واحد های

تخت دبل : سایر طبقات

ظرفیت نفر اضافه: برای هر واحد هتل لبخند دو نفر میباشد (که در صورت درخواست میهمان تا سه نفر اضافه  نیز برای هر واحد قابل اجرا است .)

آدرس هتل: مشهد ,خیابان امام رضا 8 , کوچه ربیعی , هتل آپارتمان لبخند
فاصله تا مرکز شهر : 5 دقیقه
فاصله  تا فرودگاه : 35 دقیقه

 

 

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد است که با 16واحد اپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا همراه با کلیه امکانات صوتی و تصویری و پیشرفته ترین سیستم سرمایشی گرمایشی آماده پذیرایی از میهمانان و زائرین محترم حضرت امام رضا(ع) را دارد.

در حال حاضر هتل آپارتمان یلدا مشهد از مهمانان به صورت فولبرد نیز (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتل رایگان و به صورت بوفه می باشد و ناهار و شام همراه با منوی انتخابی با هفت نوع غذا به صورت زیر خواهد بود. مسافرانتور مشهد میتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.

ناهار : چلو جوجه - چلو کوبیده - چلو مرغ - چلو بختیاری - چلو ماهی - چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی

شام : خوراک جوجه - خوراک کوبیده - خوراک مرغ سوخاری - خوراک میگو سوخاری - خوراک ناگت مرغ - شامی کباب - کوکو سبزی

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در بهترین نقطه مشهد و با فاصله کمتر از 700 متر از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد.قوانين هتل براي اقامت كودكان زير 8 سال رايگان و كودكان بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال مي باشد.در تور مشهد میتوانید از امکانات این هتل استفاده کنید. سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي و حمام، كاناپه تخت خوابشو، سيستم تصويري و شبكه هاي خبري ماهواره، سيستم گرمايشي و سرمايشي .رستوران لذت سرو غذا و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در محیطی زیبا و آرامش بخش را در رستوران و کافی شاپ هتل نیکا تجربه کنید.  مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند. 

هتل آپارتمان نیکا مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان لبخند مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد

تور مشهد لحظه آخری

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

هتل های 5 ستاره مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

 

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

 

تور مشهد هتل بین المللی قصر

 

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

 

 

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل بین المللی هما 2 مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

تور مشهد لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید